Vodní překážka – žluté kolíky

    157

    Dobrý den, pls. jsem trochu v rozpacích s dropováním v případě, že míček přeletí vodu zn. žlutě a při dopadu dostane zpětnou rotaci a skončí v této vodě. Pravidlo u červené to popisuje přesně, ale jak to je u žluté.
    Děkuji za radu.
    S pozdravem
    Mareš

    Odpověď na dotaz

    Dobrý den pane Mareši.

    Pro větší srozumitelnost – míč po dopadu na green „vyspinuje“ zpátky do žluté trestné oblasti.
    1) Máte možnost s jednou trestnou zahrát z původního místa.
    2) Máte možnost s jednou trestnou dropovat na spojnici jamka, místo, kde míč proťal hranici tak, aby „voda“ byla i po dropu stále mezi vaším míčem a jamkou.

    Z toho vyplývá, že se v takovém případě nedostanete na green ani nijak nedokážete vodu dostat mimo vaší další ránu.

    Děkuji za dotaz.

    Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!