Identifikace míče v bunkru

    152

    Dobrý večer pane Jone
    Dnešní dilema. Spoluhráčův míč doplachtil do bunkeru. A ejhle, byl tam ještě další balon. Spoluhráč zahrál jeden z míčů a posléze se ukázalo, že ne svůj. Argumentace byla, že zahrál jiný než svůj míč díky tomu, že v bunkeru nemůže sahat na nic, tudíž nemůže identifikovat . Což jsme všichni rozporovali a oznámili hru cizím míčem se všemi důsledky. Slzy na krajíčku, zkažená runda atd., atd. Můžete prosím naznačit, jak to tedy je?
    Díky, Honza.

    Odpověď na dotaz

    Dobrý den Honzo.

    Termín „zkažená runda“ se bohužel často objevuje tam, kde některý z hráčů z neznalosti Pravidel, někdy i z ignorance, dojde trestu. Hráč musí mít vždy jistotu, že hraje svůj míč. A proto ho vždy SMÍ / MUSÍ identifikovat. Existuje jediná výjimka, a to je případ, kdy se hráč rozhodne hrát míč pohybující se ve vodě. A taky tohle je jediný případ, kdy nebude trestán za hru nesprávným míčem.

    Je mi kolegy líto ale v bunkeru je možné beztrestně míč identifikovat (a bylo i před novou edicí Pravidel). Jen je po identifikaci potřeba rekonstruovat polohu tak, aby byla co nejvíc podobná původní.

    Díky za váš dotaz Honzo a trpělivost při čekání na odpověď. Hezkou hru.

    Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!