Hole In One nebo ne

    198

    Dobry den,
    obracim se nas vas jako na rozhodnou instanci a prosim o radu. Na jednom internetovem foru jsem nasel fotku micku ktery se zasekl do hrany jamky (3 par), visel nad kaliskem jamky, pod urovni greenu a nespadl dolu jenom protoze se zasekl o „vychlipnuty“ limecek jamky nad kaliskem.
    Popisuji to zde protoze nemohu pridat fotku. Zde je link na zminenou fotku, snad to bude fungovat: https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/225009546_4503514423013943_8119166378596539060_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-3&_nc_sid=825194&_nc_ohc=r4-mnsA4wRYAX-tEAA5&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=ccc4182f2d6dc360f9657f53c4bb52fa&oe=610D1E93.

    A ted otazka: je to Hole In One nebo ne?
    Podle meho nazoru ano. Mic je pod urovni greenu a v diametru kalisku jamky.
    Nazory rikajici, ze ne se opiraji o tvrzeni, ze se mic neopira o vlajkovou tyc.

    Co si o tom myslite vy?
    Dekuji
    Tomas

    Odpověď na dotaz

    Dobrý den Tomáši.

    Link nefunguje, ale vím, o co vám jde.
    Míč není v jamce celým svým objemem, nejde o Hin1.
    Co se týká opírání se o vlajku – tohle je ten rozdíl. Pokud by se míč opíral o vlajku a byl jakoukoliv částí pod úrovní greenu, pak by byl dohraný.

    Díky za váš dotaz a přikládám fotografii situace. Možná není ta, na kterou jste odkazoval. Hezkou hru!
    PS: Proto taky vždy a všude tyhle vložky pro turnaj vyndáváme… 😉

    Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!